01/09/2017 - 03/09/2017 - HAUNTED FUTURE 2017 / ?????, Grece

Ce sujet est la partie discussion de l'événement « - HAUNTED FUTURE 2017 / ?????, Grece»
Voir les détails de l'événement

Le petit festival Darkpsy Hitech Psycore qui à pour habitude de faire une édition tout les deux ans a ici choisi de re signer pour une année pour fêter leur 5 ans !!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


We are inviting all the family for celebrating the 5 years existence of this team which gave to all of us great moments and memories.Our target is to have a nice gathering on Friday night with chat and fire on a cycle for the first day.Then Saturday morning will start the 24 hours music experience with some of our favorite artists until Sunday morning.We hope all the family can make it to be present in this birthday edition.


Line Up:

Sectio Aurea (Argot Digamma Music) SWITZ
Orestis (Sonic Loom Music) GR
Dark Whisper (Alice D Records) ITA
Yaminahua (Osom Music) SWITZ
Ngenpin (Haunted Future Team) CHILE
Pannick (Dark Prisma Records) GR
Biscottino (Unknown World) BARCH

+ some more to be confirmed




Sono : On Funkion-One Soundsystem
Deco : Haunted Future team and Friends
Location : Secret Location
Entry fee : 250 Limited Presales 55 euro     --->    For Presales contact : hauntedfuture@yandex.com


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


https://www.goabase.net/92340
hmmmmmmmmm.......... du 1er septembre 2017 ,, bon ça  okayyyy
au 03 juillet 2018............?

Smiley  la teuf du siècle ! JJ full power !!



edit,, je l'ai fait une fois = super bien!
Oups je corrige ça hahahah
Mon pote l'a fait cet été tout seul, il m'a dis que c'était foufou l'ambiance
ultra family
très sirupeux   Smiley