Image
https://soundcloud.com/francky-free-mind/project-natality-demo-compl-te

English below...

Premier enregistrement ( maison, sorry pour la qualité...enregistré avec un grille-pain...Smiley ) d'un djset psygressive sous le nom de francky free mind (ex djnitro)143 bpm
Faites vous plaisir : partagez, téléchargez c'est gratuit !!!!! (sur mon soundcloud...)
Et n'oubliez pas de laisser un commentaire cela fait toujours plaisir Smiley
ENJOY...Namasté et faites tourner!!!!!!
dédicace a Clarinette et Mehdi...Smiley
je suis a votre disposition si vous voulez que je vienne jouer dans vos soirées, je me ferai un plaisir de venir faire taper du pied sur les dancefloors.

for booking , contact : www.projectmoon.fr
francky free mind ( facebook)
projectmoon ( facebook)

ps : n'oubliez pas de jeter un œil sur les pages de nos asso PROJECTMOON et ENYGMATIK pour venir faire vibrer les dance floor lors de nos événements...

petites vidéos :
www.youtube.com/watch?v=cijlcr82xeU
www.youtube.com/watch?v=ynz1-baOdCg

First record (homemade, sorry for the quality ... recorded with a toaster Smiley ) of djset psygressive under the name francky free mind (ex djnitro) 143 bpm
Indulge yourself: share, download for free!!
And do not forget to leave a comment it is always niceSmiley
ENJOY ... Namasté and share!!

A
I am of course available (as well as all the musicians of the association projectmoon and enygmatik) to come and play on your wonderful events
see u soon ... Smiley)) Enjoy

for booking , contact : www.projectmoon.fr
francky free mind ( facebook)
projectmoon ( facebook)

Francky Free Mind ... free download projectmoon - enygmatik

ps: do not forget to take a look at the page of our association PROJECTMOON and ENYGMATIK to come to vibrate the dance floor at our events ...

short videos:
www.youtube.com/watch?v=cijlcr82xeU
www.youtube.com/watch?v=ynz1-baOdCg