V/A Timegate 2010 - Moonloop Records - CD - coming on 11th of December

désolé les gars, j'ai écrit le texte en anglais, c'est que je dois visiter des dizaines de forums sur tout le globe!

Merci mod d'^tre indulgent, y a qques habitués du forum sur cette compileSmiley

---


Moonloop Records is very happy and proud to present you the first ever Biolive compilation, «TIMEGATE 2010», compiled by DJ Mizoo.

Biolive is a major psychedelic events promoter in Switzerland, especially known for its full blast decorations during new year's eve mega psychedelic parties «TIMEGATE». More infos and photos are to be found here: www.biolive.ch

This compilation is a complete party bottled in an 80 minutes CD, presenting you artists who played or will play at this year's edition of Timegate, both well established international musical projects and Swiss uprising artists, taking you from deep downbeat to nocturnal psychedelic tones, passing by floating and groovy progressive. As it says, it is an «all occasion» CD aimed at eclectic psylovers who like to listen to the whole spectrum of psychedelic electronic music, and we know this is a majority of party goers.

Join us in this orgasmic mind revealing journey and just drop into the sound!

EXCLUSIVE 4 MINUTES PREVIEWS OF TRACKS BY TRISTAN, LIFTSHIFT, ELECTRYPNOSE AND SOLAR SPECTRUM are on-line now on http://www.myspace.com/moonlooprecords

TRACKLIST:

Aes Dana «anthracite»
Electrypnose «bleu & pourpre»
Liftshift«grey aera »
Ajja«sidewinder»
Aslak«brutus»
Electrypnose«ratatouille ib_rmx»
Tristan«face to face»
Solar Spectrum«center of the universe»
D_Root«root alien game»
Mercury Fall«slow-motion liquefaction»


Compiled by DJ Mizoo
Mastered by Electrypnose
Artwork by Donanubis
Produced by Biolive & Moonloop Rec:http://www.myspace.com/moonlooprecords
Worldwide distribution: Arabesque

RELEASE DATE: 11th of December 2009
Smiley  Smiley  Smiley  Smiley

+ 1000 pour le D-ROOT  Smiley
Smiley  Smiley  Smiley  Smiley
Hello!

Elle a l'air bien cool cette compile, ça confirme le sentiment que la TIMEGATE 2010 est l'évènement à ne pas manquer   Smiley  Smiley  Smiley  Smiley

Aussi, ça marche fort pour l'ami D_Root, c'est Rhône-Alpine power² maintenant  Smiley  Smiley  Smiley

Merci! Smiley

Smiley @bientôt Smiley
decembre ca fait long a attendre Smiley
Smiley  Smiley  Smiley  Smiley
Le line up complet pour la next timegate est on line....  cette compil en sera la reflet musical "souvenir"
Alien Game: il déboîte tout !!!  Smiley  Smiley  Smiley  Smiley
vivement la Timegate, on va se régaler les oreilles je crois !
Très eclectique, une ambiance plutot aérienne que ce dégage à l'écoute des extraits : ça va me plaire !!!

Bo travail à Moonloop Rec.... Smiley  Smiley  Smiley
cyrhill wrote :
Hello!

Ca y est! C'est dispo @ psyshop!!! Smiley  Smiley  Smiley

http://www.psyshop.com/shop/CDs/mol/mol1cd002.html

Vivement le 30, ça va valser dans la chaumière non di diou  Smiley

Smiley @+ Smiley


Merci pour le soutiens mon cher Cyrhill, j'en deduis qu'on te verra la bas le 30-31  Smiley  Smiley

J'espère pouvoir venir te soutenir au Iono festival mon pti veinard !!!!

Des grosse bises et@bientôt