V.A ULTRA DYNAMICS - Maniac Psycho Pro Rec

Image



V.A ULTRA DYNAMICS Out August 6th!!


Maniac Psycho Pro is proudly presents an ultra experience of dynamic sound across the universe, bringing further our 4th release, ULTRA DYNAMICS, selected by Extraterrestrial. this album has fully tested on dancefloors over the world and get the final touch at Antagon studio, to make sure we supply a dynamic dancing kit with hi-tech cutting edge sounds. Listen loud!!

01 Antagon - Nocturnal Nectar 162 BPM
02 Paralocks - We Will Prevail 170 BPM
03 Angry Luna - Liftoff 174 BPM
04 MushroomJet - Jump Gate 170 BPM
05 Mimic Vat - Shaman Rat 172 BPM
06 Oxidaksi - Modular Dream 172 BPM
07 Extraterrestrial - Salud II 175 BPM
08 Insector - Black Hole 175 BPM
09 Arcek - Besame 180 BPM
10 Shouton - Detonator 195 BPM
11 Antagon - Chronodynamics 180 BPM



Image
Ah ca y est Maniac PsychoPro se réveille enfin!

up on da beatz!!

C'est pas trop trop pour la compilation, mais mieux vaux tard que jamais...certaines traxx sont relativement vielles!

we WANT MORE!
yess bonnes hightek vibes! et ya qqs tracks qu'ont l'air bien puissants
hâte d'écouter en entier

@angry luna, well done !  Smiley
milamila wrote :
yess bonnes hightek vibes! et ya qqs tracks qu'ont l'air bien puissants
hâte d'écouter en entier

@angry luna, well done !  Smiley



Ahh je viens juste de comprendre que Angry Luna est le nouveau projet hightech/full on de Lunarave....eh bien je suis happy de voir qu'enfin la hightech commence à se faire connaitre et se répands dans le milieu du son Français!

Moi qui rêve de voir Terranoise, Select Project ou Virtuanoise jouer au festoche Hadra par exemple (...)

Angry Luna, j'aime bien tes traxx postées sur ton soundcloud, bon choix et mix de sonorités pumping hightech mais sans être agressif Smiley

best of luck for next releases, and good luck to Maniac psycho Pro & Angry Luna Smiley